YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

06 Temmuz, 2023

SİLLE SEYİR TEPESİ


 

SİLLE SEYİR TEPESİ
 
Bugün günlerden Sille Seyir Tepesi...
 
Bana göre Selçuklu Belediyesi'nin yaptığı en iyi iş... Tertemiz bir hava, oldukça bakımlı çimler, kameriyeler ve çamlar içinde...



 
Manzara özellikle akşam... akşam diyorum; çünkü şehrin çok az bir alanı yeşil görünüyor, gerisi kırmızı damlı beton... Buradan bakınca nasıl bir beton kuşakla çevrildiğimizi rahatlıkla görebiliyoruz.



 
Akyokuş, kasr(!) inşaatı nedeniyle kapalı olunca burası oldukça rağbet görüyor. İnsanlar piknik yapıyor, çay içiyor, gecenin serin rüzgârları ki abartmıyorum akşamları üşürsünüz... Battaniye getirseniz yeridir.



 
Lavabolar medeniyet göstergesidir; Seyir Tepesi çoktan alkışı hak ediyor. Tuvalet kâğıdı, peçeteler, sabunlar, tertemiz ve hiç koku yok... 
 
Darısı Meram'ın başına desek mi?
 
Haydi diyelim o zaman: Zaten Meram, küçüle küçüle bir şey kalmadı. Evliya Çelebi görse şimdi kesin yazdıklarından feragat ederdi... Lavaboların yetersizliği bir yana, bakımsızlığı ve kokudan girilememesi ayrı bir olay... Büyükşehir, bu konuda Selçuklu'yu örnek almalı...



 
Sille Seyir Terası'nda mangal yasak... dumansız piknik yapmanın keyfine varırsınız. Galiba tek sorun, yoğun tercih nedeniyle otoparkın yetmemesi... "Lütfen aracınızı sarı çizgilerin arasına park ediniz" anonsunu duyunca koptum resmen, park etmeyi de mi beceremiyoruz?
 
Neyse, ben keyfime bakıyorum, siz de sıcaktan börtlediğiniz zaman çayınızı da demleyin veya akşam yemeğinizi yüklenin Sille Seyir Tepesi'ne gelin...



 
Bu fakiri de çağırmayı unutmayın sonra vallaha gücenirim...
 
TAHİR SAKMAN

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.