YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

06 Temmuz, 2023

IŞIK ADAM

IŞIK ADAM
 
Uzun yıllar önce okullu kırdığım dönemlerde şimdi Devlet Tiyatrosu olan binada Konya İl Halk Kütüphanesi vardı ve ben her okulu kırışta oraya gider Aziz Nesin'in kitaplarını okurdum.
 
Bu okulu kırma işini bir ara abartmış, tam bir ay okula gitmemiştim. Her sabah okula gider gibi evden çıkar doğru kütüphaneye, Aziz Nesin'in kitaplarına koşardım. Neredeyse tüm kitaplarını okumuştum. Kitapları veren memurun bana kötü kötü bakışlarını saymazsak her şey yolundaydı…
 
İnsanımıza çok şey sundu büyük Usta… Onu da yakmaya kalkmıştık ama o bir şekilde kurtulmuştu.
 
Bedenini bırakalı 28 yıl olsa da o hâlâ eserleriyle aramızda ve öngörüleri her geçen gün teyit ediliyor…
 
Işıklar da uyu büyük Usta…
 
TAHİR SAKMAN
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.