YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

02 Ocak, 2022

SEVGİLERİMİ SİZLER İÇİN BÜYÜTÜYORUM

Bir yıl daha geçti ömrümüzden; sararan yaprakların kaçınılmaz akıbeti gibi bir yıl daha düştü ömür hanemizden... Oysa biz şen şakrak türkülerin nağmelerinde kendimizi unuturken hatırlamaya çalıştığımız, aslında unutmak için çabaladığımız bir başka beni öteki baharlara öteledik...

Bu kaçıncı bir yıldır; ellerinden gül düşmeyeli, bu kaçıncı yıldır; gözlerime gözlerinin değmediği... Masal sarhoşluklarında boyamıştım her şeyi bahara; kış diye bir mevsimi unutarak..

Yaslarımı bıraktım çoktan, çoktan gömdüm resimleri yarı sisli gecelere ve düşlerim ay ışıklarıyla dolarken "hangi boşluk beni daha iyi sarar" telaşındayım şimdi...

Kırdıklarım, üzdüklerim varsa ki ki, şundan emin olun kasıtlı olmamıştır; hepinizden özür diliyorum. Bir anlık bile olsa tebessümünüzü benden yana çevirmenize engel olan her ne varsa bağışlanmayı diliyorum.

Bende haklarınız varsa hepsini helal ettim, kırgın değilim aksine kalbim tebessüm dolu yarınlarınız için...

Bu ruh, ruhlarınızdan özür diler ve sevgilerini sizler için büyütür; nice yıllar barış ve sağlıkla, bolluk ve bereketle bütünün en yüksek hayrına hep birlikte mutlu olmak için...

TAHİR SAKMAN






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.