YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

12 Ocak, 2022

GÖKYÜZÜNE BAK!







Çok şey yazmak istiyorum…
Avaz avaz haykırmak istiyorum ama…
Sönen hayatların arkasından ailelerin açıklamalarını okuyunca… vazgeçiyorum…
Umudumuz olan gençlerimizi, böyle yalnız böyle çaresiz mi bırakacağız?
Dün bir film izledim; “Don’t Look Up…”
“Gökyüzüne bak” diyordu, “Gökyüzüne bak!”
Mesele de burada başlıyor zaten:
Toprağa bakan bir gençlik olmamalı; gençlerimizin gözü ufuklarda olmalı, gökyüzüne bakmalı!
“İstikbal göklerdedir” sözünü hatırladınız mı? Boşuna dememiş; Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk…
Sanayide, tarımda, hayvancılıkta… okulda, eğitim ve öğretimde; yaşın ve işin ne olursa olsun, saçınızın bir teline bile kıyamayız, umudumuzsunuz, geleceğimizsiniz, lütfen; acil, hemen şimdi, şu an, vakit kaybetmeye tahammülümüz yok, haydi:
Gökyüzüne bak!
TAHİR SAKMAN




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.