YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

31 Aralık, 2023

RUHUNUZU SELAMLIYORUM


 

RUHUNUZU SELAMLIYORUM
 
Eski yılın enerjilerini geride bırakıyorum. Her ne yaşadıysam eski yılda; bana yeni kapılar açtıkları için teşekkür ediyorum. Yeni yılda, yeni enerjilere sevgiyle kalbimi açıyorum. Barış içinde sevgiyle ihtiyacım olanı tüm varlıklarla paylaşarak, mutlu ve sağlıklı olmayı seçiyorum.
 
Değişen takvimle / doğayla birlikte her an ben de tüm evrenle değişerek / değişime uyum sağlayarak sevgi ve getirdiği mutlulukla rezonansa girerek yaşamayı seçiyorum. Bu boyuttaki yaşam deneyimime katkı sağlayan tüm varlıklara teşekkür ediyorum.
 
Bilerek veya bilmeyerek incittiğim canlar varsa onlardan özür diliyorum ve hayatıma katkıları için teşekkür ediyorum.
 
Gelen yılın ve sonraki gelecek yılların; barışın gölgesinde kardeşlikle, çocukların sevinçle gözlerinin parladığı, zenginliklerin / doğal kaynakların adil paylaşıldığı bir yıl olmasını seçiyorum.
 
Negatif enerjilerimizi absorve ederek yaşantımızı sürdürmemizi sağlayan toprak anaya şükranlarımı sunarken; görünen görünmeyen, büyük küçük, canlı cansız tüm varlıklara teşekkür ediyorum.
 
Işığımız hep birlikte insanlık için; sevgi ve barış için parlasın…
 
Ruhum; ruhunuzu selamlar…   
 
TAHİR SAKMAN
 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.