YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

24 Aralık, 2023

NE KADAR HATA O KADAR YAŞAM


 

NE KADAR HATA O KADAR YAŞAM
 
Pek çok tanıdığım bu yaşları göremedi…
 
Hayat bana öyle bir serüven sunmuş ki birlikte yazdığımız nice hikâye, anılarımı süslüyor…
 
Pek çok hata yaptım; iyi ki yapmışım, yeni baştan başlasaydım hayata, Borges ustanın dediği gibi aynı hataları yapardım… Hata yapmasaydım, yaşamın keyfini nasıl çıkarabilirdim ki?
 
Yarın yeniden başlasam hayata ki hep öyle aslında; her yeni gün, yeni hatalar yapmam için bana hep yeni, yepyeni fırsatlar sunuyor… teşekkür ederim, teşekkür ederim, teşekkür ederim.
 
Ne kadar hata, o kadar yaşam…
 
Başlasaydım ta en baştan; yine aynı hataları yapmaktan büyük keyif alacağımdan hiç kuşkum yok: yine severdim insanı, yine güvenirdim ona sonsuza dek… tüm canlılara / varlıklara sonsuz saygım yine olurdu; canlı cansız, görünen görünmeyen, büyük küçük, her varlığa yine bu boyuttaki yaşam serüvenime eşlik ettikleri için minnet duyardım…
 
66’ya bağlarken… hayat aslında çok uzun… uzatmak sizin elinizde; ne kadar anı varsa belleğinizde, o kadar uzun yaşamışınız demektir. Bir takvim yaprağı değildir hayat; ne kadar doldurduğunuza bağlı her şey…

Naçizane, yayımlanan kitap sayım 21 olmuş… yeni yaşlarda, yeni kitaplarda buluşmayı seçiyorum.

 
Uzun ömrün kısa sözü; yaşadım ve yaşamaya / hata yapmaya devam ediyorum…
 
Ruhum; ruhunuzu selamlar…
 
TAHİR SAKMAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.