YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

06 Haziran, 2022

BEDELİ ÖDENMİŞTİR


 Demografik yapımız aynıymış…


Bizler, bu vatanda yaşamak için ve bizlerin yaşaması için bedel ödemiş bir neslin torunlarıyız…


Kimimizin dedesi Suriye Cephesinde…


Mesela benim dedem Hakkı Efendi… Şam cephesinde vatan için göğsünü siper ederken, oğlu için yani babamın özgür bir vatan toprağında yaşaması için savaşırken…


Kimlerle mi? Gündüz İngilizlerle, gece orduyu arkadan vuran Araplarla…


Bizler bu vatanda rahat oturabiliyorsak; özgürce dedelerimizin ödediği bedel yüzündendir ve o bedeli dedelerimiz; canlarıyla, şehadet şerbetini içerek ödediler…

Kimileri gibi dolarla değil; canlarıyla satın aldılar ve bizler bu bedel karşılığı yurttaş olarak bu ülkede yaşamaya hak kazandık!

Benim demografik yapım asla aynı değil ve asla aynı olmayacak; benim demografik yapım, Yüce Atatürk’ün ve silah arkadaşlarının ve şehitlerimizin kanlarıyla çizdikleri yoldan geçer.


Türkiye Cumhuriyeti’nin çağdaş, ışıklı yoludur benim demografik yapım…


Türk Ulusunun yanıdır benim demografik yapım…


Ve bedeli; dedelerimiz tarafından ödenmiştir…


TAHİR SAKMAN










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.