YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

05 Haziran, 2023

ÖL DEDİN DE ÖLMEDİM Mİ

 



Ne kaldı dünden yarına
Hicran dolu diyarına
Hasretle sar kollarına
Al dedin de almadım mı
 
Bana sitem etme sakın
Kıymetini bilmedim mi
Kalbinde akan yaşları
Sil dedin de silmedim mi
 
Sevgi dolu gönlümüze
Neşemize hüznümüze
Ay doğunca ömrümüze
Kal dedin de kalmadım mı
 
Gel kalbimi sen her gece
Çal dedin de çalmadım mı
Gözlerimden derin şarkı
Çal dedin de çalmadım mı
 
Ah bu sevda yürektendir
Kimse bilmez seven bilir
Gel koynumda cennete gir
Öl dedin de ölmedim mi
 
Dudağımda gizli aşkı
Bul dedin de bulmadım mı
Aşk dediğin bir deryadır
Dal dedin de dalmadım mı


TAHİR SAKMAN
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.