YAŞAM SEVGİYLE BAŞLAR

06 Kasım, 2023

HANÇER


 

 

HANÇER
 
Biz seni Gandi Kemal olarak hatırlayacağız…
 
Adalet yürüyüşünde… sevgiyle muhalefet yapmaya çalıştığınla ve cebinden ödediğin yığınla tazminatlarla…
 
Bazen maksadını aşsa da hep iyi niyetliydin ama iyi niyetin siyasette yetmediğini birlikte gördük.
 
Bunca seçim kaybetmene rağmen… hele son seçimlerde ben bile adaylığımı koysam… yani diyorum ki kitlelerin enflasyonla boğuştuğu, emeklilerin özellikle ezildiği, suyunun çıktığı bir dönemde seçim kazamamanın hesabı elbette sizden sorulacaktı…
 
Seçimlerin ertesi günü bekledim çıkıp “sorumlu benim” deyip istifa etmeni… kurultayda aday olmamanı, çekilmeni…
 
Her neyse sana teşekkür etmeli miyiz bilmiyorum; bizi bunca yıldır aynı insanlara mecbur ettiğin için…
 
Ama Gandi Kemal olarak ayrı bir yerin hep olacak, bir de her eyleminin iktidarı güçlendirdiğini hiç unutmayacağız…
 
Bir şey daha var; Kemalist oyların sağ partilere vekil olarak dönmesini… hele katışıksız, sorgusuz sualsiz Atatürkçü vekilimiz Hüsnü Bozkurt’un yerine malum şahsı vekil seçtirmeni…
 
Hançerlenen aslında bizdik… Hançeri yedikçe bağrımızı biraz daha açtık…
 
TAHİR SAKMAN

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız kişisel haklara ve yasalara uygun olmalıdır, yorumlarınızdan dolayı sorumlu olacağınızı lütfen unutmayınız.